Ćwiczenie metodyczne – dla coachów – grupa sprzedaż i obsługa klienta


ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy fragmentów z wybranego z następujących filmów:

  • Cotton Club; Francis Ford Coppola
  • Solista; Joe Wright, Wodaabe, pasterze słońca; Werner Herzog
  • Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek; Peter Greenaway
  • Sunset Strip; Adam Collis, Wałkonie; Federico Fellini
  • Jeżeli…; Lindsay Anderson
  • Kariera Nikosia Dyzmy; Jacek Bromski, Nikita; Luc Besson
  • Gorączka; Michael Mann, Mucha; David Cronenberg
  • Best; Mary McGuckian
  • Joanna D’arc; Luc Besson, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
  • Shrek 2; Andrew Adamson, Kelly Asbury, Conrad Vernon
  • Totalna magia; Griffin Dunne

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:

  • Rolling Stones. The, The Rolling Stones, Taste, Taste
  • Offspring, Smash, Emerson Lake And Palmer, Pictures At An Exhibition, Bowie, David, Ziggy Stardust
  • Republika, Nowe sytuacje, Soft Machine, Volume One, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Klaus Mitffoch, Śpij mój aniele

    ZADANIE NR 3: – Kwestia prostego przedstawiania skomplikowanych poleceń. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę łykania wybranej zwymienionych tutaj leków:

  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel