ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy fragmentów z wybranego z następujących filmów:
Cotton Club; Francis Ford Coppola
Solista; Joe Wright, Wodaabe, pasterze słońca; Werner Herzog
Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek; Peter Greenaway
Sunset Strip; Adam Collis, Wałkonie; Federico Fellini
Jeżeli…; Lindsay Anderson
Kariera Nikosia Dyzmy; Jacek Bromski, Nikita; Luc Besson
Gorączka; Michael Mann, Mucha; David Cronenberg
Best; Mary McGuckian
Joanna D’arc; Luc Besson, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
Shrek 2; Andrew Adamson, Kelly Asbury, Conrad Vernon
Totalna magia; Griffin Dunne
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Rolling Stones. The, The Rolling Stones, Taste, Taste
Offspring, Smash, Emerson Lake And Palmer, Pictures At An Exhibition, Bowie, David, Ziggy Stardust
Republika, Nowe sytuacje, Soft Machine, Volume One, Sting, …Nothing Like The Sun
Klaus Mitffoch, Śpij mój aniele
ZADANIE NR 3: – Kwestia prostego przedstawiania skomplikowanych poleceń. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę łykania wybranej zwymienionych tutaj leków:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel