Symulacje integracyjne – tematy do egzaminu


Zawiadamiamy iż na programie Andragogika i Symulacje Doświadczalne zaleca się tu przedstawione problemy do superwizji końcowej:

  • symulacja słownikowa : „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach” i „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza”
  • zabawa decyzyjna : „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na studium przypadku dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)” oraz „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?”
  • zabawa komunikacyjna – „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza”” i Andragogiczne Symulacje i „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa”
  • gra językowa – „Język środowiskowy wojskowych” oraz „Dziecko w Islamie. Detekcja kulturowa”
  • zabawa decyzyjna – „Ikony Matki Bożej w historii Polski i Rusi” i „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na studium przypadku dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)”
  • gra kreatywna – „W poszukiwaniu intertakstualności – Analiza utworów literackich” i „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie obserwowanych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
  • symulacja decyzyjna – „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej” i „Problem postpamięci we współczesnych komiksach o Holokauście”
  • zabawa słownikowa – „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl”” oraz „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)”
  • zabawa strategiczna – „Czarownice na wschodzie i zachodzie Europy” oraz „Rzeczywistość wirtualna, a problem zagubionej tożsamości”